We doen iets graag én goed.
Afwerking en kwaliteit staat voor ons op nummer één. Iedere installatie wordt geïnstalleerd alsof het voor onze broer of tante is. Die toewijding zorgt voor doorzetting en enthousiasme! Onverwacht een paar uur langer werken dan voorzien? Dat maakt ons niets uit! We doen alles in functie van de tevredenheid van de klant. En die is er meer dan zeker op het einde van het project!
ONTDEK MEER
ONZE VACATURES
Een eindresultaat dat
er mag zijn
Iedere dag start bij Aendekerk met een teammeeting. Wat zijn de opdrachten van de dag? En hoe gaan we te werk? Door een duidelijke voorbereiding, weet je wat er jouw team te wachten staat.

Zo sta je niet voor verrassingen, en de klant geniet ook meteen van het eindresultaat. Alle materialen worden de dag voordien al ingeladen, zo ga je op pad met een camionette die volledig is uitgerust!

Eenmaal op locatie weet de klant precies wat er staat te gebeuren, ook mede dankzij onze heldere voorbereiding. We werken gedetailleerd en proper, en enkel met de beste materialen. De appreciatie van onze klanten is groot, waardoor we er ook alles aan doen om die kwaliteit in stijgende lijn verder te zetten.

Het zware werk van voordien is daarna alweer snel vergeten. Je krijgt alle tijd om je werk goed en kwalitatief af te leveren. We kiezen altijd voor de beste oplossing, niet de snelste. Spreekt onze werking je aan? Ontdek dan zeker wie de mensen achter Aendekerk zijn!
OVER ONS
Wat onze medewerkers denken over Aendekerk
“Aendekerk is voor mij uniek omdat we bij elk project steeds het beste geven van onszelf en geen genoegen nemen met minder.”
Tom Nouwen, projectleider.